Stolmar

Stolmar sp. z o.o. to jeden z liderów w produkcji nowoczesnych okien PCV oraz drzwi i okien z aluminium w Bydgoszczy i województwie kujawsko-pomorskim, której produkty trafiają również do innych krajów w Europie, takich jak Niemcy lub Francja.

Producent dynamicznie się rozwija, wprowadzając liczne innowacje, rozbudowując kadrę (liczącą obecnie ponad 30 osób) i rozbudowuje park maszynowy o nowoczesne maszyny i urządzenia CNC. W samej Bydgoszczy Stolmar posiada kilka punktów dystrybuujących produkty okienne i drzwi. Za energiczny rozwój na rynku została wyróżniona wieloma nagrodami, w tym prestiżową nominacją „Gazeli Biznesu” (po więcej informacji zapraszamy na podstronę  opisującą historię firmy Stolmar).

Stolmar oferuje w szczególności wysokiej:

  • nowoczesne okna plastikowe (PCV)
  • drzwi wewnętrzne
  • systemy aluminiowe (systemy okienno-drzwiowe)
  • okna z aluminium
  • szyby
  • rolety do okien
  • klamki i akcesoria

Okna plastikowe produkowane przez Stolmar oparte są na profilach renomowanych dostawców, takich jak Gelan oraz Veka.

Współpraca ze Stolmar obejmowała projekt wykonania zupełnie nowej strony WWW obsługującej wiele języków wraz z przeniesieniem witryny z dawnej domeny na nową stolmar24.com na której znalazły się nowe zdjęcia, filmy, opisy i bardziej rozbudowane treści związane z ofertą producenta. Wprowadzono blog firmowy i nowe działy czytelniej prezentujące możliwości i przewagę konkurencyjną firmy. Strona została wykonana w technologii CMS WordPress z dodatkiem kilku wtyczek, modułów i własnego kodu.

Wraz z powstaniem witryny internetowej rozpoczęto również kampanię marketingu w internecie (SEO, pozycjonowanie, content marketing) i rozwój profili firmowych na popularnych sieciach społecznościowych (Facebook, Google+, Twitter, Pinterest). Obecnie firma planuje rozwój na nowe rynki, również za granicami, i dalszą ekspansję w internecie wykorzystującą możliwości  nowoczesnego marketingu.

Fondi

Fondi to kolejny ambitny projekt z dziedziny świata finansów i inwestycji grupy Quence Capital tworzonych przez Kamila Rzóskę i Konrada Rotuskiego. Portal publikuje bieżące notowania różnego rodzaju funduszy inwestycyjnych (otwarte, zamknięte, akcji, papierów dłużnych itd.) oraz nowatorsko podejście do kwestii analiz finansowych i rekomendacji, które publikowane są bieżąco na blogu. Obecnie portal znajduje się w fazie eksperymentalnej, a oficjalny start przewidziany jest na pierwszy kwartał 2016 roku.

W projekcie połączono platformę WordPress, która stanowiła front witryny (i dla której przygotowano szatę graficzną nawiązująca do klasycznych, popularnych na rynku światowym portali finansowych) oraz dedykowane funkcje w kodzie PHP pochodzące już od zewnętrznego dewelopera, który implementuje zaawansowany algorytm związany z przetwarzaniem notowań funduszy. Witryna została zoptymalizowana pod kątem wygody użytkowania i wyszukiwarek (SEO) z myślą o przyszłym rozwoju i reklamie w internecie.

Mobiliani Design

Mobiliani Design z Bydgoszczy specjalizuje się w kompleksowych usługach związanych z profesjonalnym projektowaniem i aranżacją wnętrz, oferując swoim klientom (głównie z Bydgoszczy, choć nie tylko) zarówno wykonywanie projektów przez architektów, jak też aranżację wnętrz, nadzór autorski, dostarczanie mebli na wymiar (we współpracy z bliźniaczą firmą Mobiliani) do kuchni, łazienek, salonów aż przez pełne wykończenia, dekorację i oddanie wnętrza pod klucz.

Mobiliani Design współpracuje na co dzień nie tylko klientami indywidualnymi, ale też z małymi i dużymi firmami, pragnącymi zaprojektować wnętrza biur, hoteli, restauracji czy innych obiektów komercyjnych. Mobiliani Design świadczy usługi projektowania i aranżacji wnętrz pod klucz dla wielu deweloperów z Bydgoszczy, takich jak Budlex, Budstol, Arkada Invest.

Projekt związany z Mobiliani Design objął stworzenie nowej marki, w tym redesignie logo, zaprojektowanie i wykonanie responsywnej strony www, przygotowanie materiałów i tekstów marketingowych, a także prowadzenie intensywnej kampanii w internecie opartych na pozycjonowaniu fraz kluczowych (SEO), linkach sponsorowanych Adwords, profilach społecznościowych, PR i content marketingu.

Galeria Kasztanowa

Galeria „Kasztanowa” to istniejący od wielu lat sklep internetowy (a jednocześnie stacjonarny, mieszczący się w Bydgoszczy przy ul. Kasztanowej 66) poświęcony rozwojowi duchowemu i naturalnym produktom. Sprzedaje zdrową żywność, zioła, herbaty, oleje, owoce, naturalne kosmetyki, książki i wiele innych produktów, które zainteresują wszystkich inwestujących w swoje zdrowie, urodę i ducha. Jego właścicielka dba o ciągłe rozszerzanie gamy produktów, wprowadzanie wartościowych nowości i rozwój witryny, aby móc oferować swoim klientom ofertę. W związku z tym, w ramach projektu, sklep przeszedł metamorfozę, która obejmowała zmianę layoutu, aktualizację silnika sklepu (migrację oprogramowania PrestaShop z wersji 1.4 do 1.6), modyfikacje niezbędnych modułów, dodanie bloga tematycznego oraz pomoc od strony zagadnień prawnych związanych z przepisami dotyczącymi właścicieli sklepów internetowych.

W ramach ciągłego rozwoju e-sklepu i nawiązanej współpracy realizowana jest kampania SEM, łącząca szerokie pozycjonowanie i frazy typu long-tail, promocję na profilach społecznościowych oraz content marketing, który z jednej strony, ze względu na swój wirusowy charakter, stanowić może świetnie uzupełnienie procesów link buildingu i innych działań SEO, z drugiej zaś buduje długotrwałe relacje z klientami oraz wiarygodność marki sklepu.

Konrad Schmidt Photography

Strona Konrad Schmidt Photography jest owocem wieloletniej już współpracy z naszym zaufanym fotografem i kamerzystą z Bydgoszczy. Powstała na bazie starego projektu witryny konradschmidt.pl, która od dłuższego czasu nie była aktualizowana i „nie nadążała” za nowoczesnymi standardami. Konrad zapragnął stworzyć przyjazną dla użytkowników internetową galerię, która mogłaby prezentować jego fotograficzne portfolio na różnego rodzaju urządzaniem, czego efektem jest w pełni responsywna i dostosowana do urządzeń mobilnych, takich jak tablety czy smartphony, witryna www oparta na systemie WordPress. Ze starej witryny pozostało logo (zaprojektowane przez nas wcześniej) oraz treść, która częściowo przeniesiona została na nowego bloga a częściowo na całkiem nowy dział „Szkoła fotografii”.

Wraz z nową stroną www rozpoczęta została kampania na serwisach społecznościowych, a także działania związane z SEM i content marketingiem, wspierające nie tylko Konrada, ale też współpracuje z nim studio fotografii ślubnej i wideofilmowania ślubnego z BydgoszczyGrupę 5D.

Quence Trading

Kolejna strona – wizytówka www, którą zlecił Kamil Rzóska. Stanowi etap w ewolucji Quence Group poszukującej zdolnych i ambitnych inwestorów na zagranicznych rynkach.

Strona bazuje na popularnych frameworku Twitter Boostrap i  została wykonana w technologiach HTML5, CSS3 i jQuery. W ramach pracy dobrano odpowiednie elementy graficzne i modyfikacje w kodzie.