Fotika to portal internetowy naszej produkcji poświęcony fotografii i fotografom. Fotika umożliwia dzielenie się inspiracjami w postaci ciekawych zdjęć i filmów działając na zasadzie tworzenia wirtualnej tablicy z przywieszkami. Można więc powiedzieć, że jest bardzo podobny do popularnego Pinteresta, skupiając się jednak na tematyce fotograficzno – filmowej. Ważnym elementem portalu są recenzje sprzętu dla fotografów i kamerzystów, powstające w oparciu o współpracę z bydgoskim fotografem z Grupy 5D, Konradem Schmidtem. W planach znajduje się wprowadzenie banku darmowych, ale profesjonalnych zdjęć o zróżnicowanej tematyce, które dostępne będą do nieograniczonego wykorzystywania, co odpowie na duże zapotrzebowanie na takie materiały w internecie.
Serwis powstał na bazie popularnego WordPressa i specjalnego szablonu opartego na bibliotece jQuery Masonry, która umożliwia wyświetlanie elementów layoutu w idealnym wzajemnym dopasowaniu do siebie, co widać w ułożeniu „pinów” (zdjęć) na głównej stronie portalu. Do rozwoju portalu zostało zaangażowanych kilku przyjaciół, a oprócz samej witryny zbudowano dedykowane profile społecznościowe i sieci powiązań.
„Jarbet” jest cieszącą się długa historią na rynku w regionie betoniarnią i zakładem ogólnobudowlanym, oferującym oprócz kładzenia kostki brukowej kompleksowe, profesjonalne usługi budowlane, w tym realizowanie dużych inwestycji, takich jak hale, garaże, obory, chlewnie czy inne obiekty wielkopowierzchniowe. Przedsiębiorstwo dysponuje wieloma maszynami (betonomieszarka, koparka kołowa, koparko-ładowarka) i nowoczesnym sprzętem (nowoczesne zagęszczarki, elektronarzędzia).
W związku z potrzebą promowania marki firmy w sieci, współpraca z „Jarbet” rozpoczęła się od przygotowania przemyślanej koncepcji brandingu i strategii promocji. Firma otrzymała zaprojektowane od podstaw logo oraz witrynę – wizytówkę opartą na nowoczesnych technologiach (HTML5, CSS3, jQuery), dopasowaną do jej potrzeb. Na potrzeby projektu wykonaliśmy zdjęcia wszystkich ważnych maszyn i wyposażenia firmy oraz przygotowaliśmy prezentację oferty oraz nakielskiej siedziby. Przeprowadzona została podstawowa jednorazowa kampania promująca markę na najpopularniejszych profilach społecznościowych – Facebooku i Google+. W związku z rosnącymi potrzebami, witryna została rozbudowana o panel zarządzania oparty na systemie WordPress i doczekała się realizacji koncepcji bloga firmowego.
Strona firmowa agencji działającej w branży reklamy oraz poligrafii. Fabryka Oryginałów oprócz tradycyjnych zleceń związanych z promocją, brandingiem (logo, kreacja wizerunku) tworzeniem na potrzeby www (strony, social media, animacje), druku (wizytówki, plakaty, bannery, gadżety reklamowe) zajmuje się również współtworzeniem dużych polskich portali internetowych, takich jak wchodzące w skład Grupy Wyskocz.